st-meta-facebook-db236c4682d2a58520efa0e132731aca7afd89c9 This post was originally published on this site


CAIRO (AP) — The head of news in Egypt’s state television has confirmed he was fired after the network mistakenly aired an old interview with the country’s president instead of one he gave this week. Mustafa Shehata, in comments published by Cairo dailies Thursday, described the mix-up as a “gross error.” The wrong interview was […]

Comments are closed.